Midsommar kom och gick..

.. eller ja det är ju midsommardagen.
Vi spenderade midsommar afton på Skördevägen, hos Erika & Afoc. Åt massor utav god mat!
Drack bara en cider, sen kom huvudvärken.. Så det blev vatten resten utav kvällen. Men det var trevligt och vädret höll sig hyfsat!
Vi blev även nattgäster på hotell Skördevägen <3 Sov så gott.
Imorse bjöds det på riktigt härlig frukost! Underbar start på dagen. Bara min sömntuta till sambo som var lite trögstartad idag..

Har tvättat lite och tänkte vika tvätt. Till skillnad från vissa andra så mår jag ju bra idag!

Men nu ska jag sätta fart och fixa medans han, mannen i mitt liv sover..

Han menar på att han har en överraskning till mig ikväll.. Hmm. Tror att jag anar vad som är på gång..
Kanske en roadtrip?! Hoppas hoppas.

Hoppas att alla har haft en fin midsommar!

XoXo, Ennie

Vänner | |
Upp