min längtan efter dig!

Vill bara ha torsdag nu.. Längtar så efter mannen i mitt liv.
Självklart jobbar jag hela helgen nu när han äntligen kommer hem, men vi får ta till vara på varje stund vi får tillsammans..

Vi börjar på torsdag kväll med bio! Snabba cash livet deluxe blir det. Bokat och klart!
Ska försöka boka in något mer.. Vi får se!

Har varit ledig hela helgen + idag. Så idag har det städats, bäddats rent i sängen, rensat garderoberna och tvättat tvätt.. Känner mig hyfsat nöjd! Har även vikt tvätt och fått in den i garderoberna.

Ska försöka hinna möblera om innan J kommer hem. Men vi får se hur jag gör, han kanske får hjälpa till när han kommer hem!

Ja just ja, men sorg i hjärtat ska jag nu göra mig utav med min gungstol. Någon som vet någon som är intresserad? 200kr eller högstbjudande. Hör av er!

Kärlek | |
Upp