Våran lilla Svea

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här.. Jag har blivit mamma till en flicka vid namn Svea, vi har flyttat och köpt hus. Vi har även blivit med ny bil, V50:n är såld och utbytt mot en xc60.

Jag har snart varit mamma i 1 1/2 månad och det har varit den lyckligaste tiden i mitt liv. Men jag ska inte ljuga, mamma rollen har sina prövningar med vakna nätter, bajs & spyor, övertrött bebis & mamma! Jag är så glad att min sambo hjälper till allt vad han kan när han är hemma tors-sön. Världens bästa pappa är han!

Just nu fylls dagarna med besök, promenader, amning, BVC besök och Svea mys.
Längtar tills Jerry går på semester! Då blir det eventuellt Stockholm, Östersund, Gullspång och kanske en tur till Strömstad. Men tills dess får jag njuta utav det soliga vädret här hemma i Karlskoga!

Ska försöka hålla liv i bloggen nu.. Har ju dop planeringen framför mig, så roligt! 





PussKram
Allmänt, Kärlek | |
Upp